welcome to my blog ..
i'm the author of this blog , TQ ..
if you don't like just ...
press [X] button or Alt+F4 ..




Sunday, August 7, 2011

today nothing special , suck !
i don't know how , boring ..
its boredom strike already , its no way ...
takde yang special , 
around pukul 7.45pm .. 
going to segget with adek , just buy some contact lens ..
bukan selalu beli , hurm ..
actually I da dapat elaun , half of the money i give it to ibu , 
then yang lain I amek lah , haha ..
so shopping siketsiket ..
tomorrow at 2pm , ging to City Square JB ..
nak shopping tshirt , for who ?
for my FRUIT HEART lerrr , huhu ...
couple teeS .. WEEE ,
I just can't wait lahh , ape patot nak beli ,
sembarang ar brand ape pon , yang penting , oke jaa ..
hahaha , oke , I nak suruh adek teman lagik , haha
timetime puasa pegi shopping , oke what ..
haha , oke lah , tade ape nak cite dahh ,
thats all bubyee  

pecah kaca , pecah gelas , sudah baca harap LIKE , dah suka ? apa lagi LIKE ler..