welcome to my blog ..
i'm the author of this blog , TQ ..
if you don't like just ...
press [X] button or Alt+F4 ..




Sunday, November 6, 2011

hallo fellas , first thing first , 
Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha ...
and yeahh , I'm late to wishh in my own Blog ,
so I'm just do it right .. sokey'sokey
morning at pagi raya oke uhh , noneed to story bout that ..
tapi meaningful oke , all famiy gathered ,
I'm such happy with it , first time in my life , raya with all family in JB ,
and yeahh its first time even its only ONE day of
Hari Raya Aidil Adha .. I'm grateful .. makan macam'macam uhh , itu ini itu ini ..
last'last balek , dengan tudung , lens .. tak bukak tiduuu .. lol 
careless ehh lala , selamat tak de pape jadi uhh bangun mate naik merah , haha ,
on the spot pegi cermin bukak lens , woo wooo
takot peh , gilee tak bukak , hahaha .. lala lala lala ..
she's careless , not fr the first time oke ,
so many time she's do the same , lol xD


wahh , only ONE week ..
13 November .. I'm just thinking about how to celebrate it ..
like last year , I diden do anything to celebrate it ,
but I'm just lucky , for those who wishing me , that day ..
tapi'tapi .. i nak sangat celebrate birthday i ..
on weekend taw , oke pehh .. hhuhhu ..
its okey if i diden celebrate it , but i nak lepas birthday i ,
i want to be somebody , yang berguna ah ..
hahaha , pehh ayat awie dalam sembilu dowhh ..
hahaha , oke guguyss , need rest tired owedyy ..
makan'makan je tadik ,  rase cm nak makan lagikk , bhahahahhaa !!!
bobye !

pecah kaca , pecah gelas , sudah baca harap LIKE , dah suka ? apa lagi LIKE ler..