welcome to my blog ..
i'm the author of this blog , TQ ..
if you don't like just ...
press [X] button or Alt+F4 ..




Sunday, June 9, 2013


Pic nie tahun 2010~ 
nama dia Nurhaslinda Hamim
Umur dia sama dengan aku ..
Aku kenal dia pon , sebab dia satu sekolah dengan aku ..
Dulu kat sekolah pon , aku tak berapa rapat sangat ..
Sebab dia nie dulu nakal haha xD
Saya budak baik kat sekolah huhuhahahehe ~
Start aku kenal rapat dengan dia start kerja kat 
UO Plaza Angsana ..
Dia tegur aku dulu , terkejut gak dia kenal aku time uh ..
Dan kami rehat sama , bosan'bosan bebual sama'sama ..
huhu ~

Buat jahat sama , buat baik sama , dah macam adik'bradik dah..
So dah tak kesah sangat ,..
Segala masalah dia , masalah aku ..
Kami selalu kongsi'kongsi pendapat ..
Kami pernah nangis sama'sama ..
Cerita pada life ktaorang ..
Nie la dia Sahabat dunia akhirat aku In sha Allah..





 Aku kenal dia sangat'sangat dan dia pon camtu ..
Ada sekali kami tk contact memang lama ..
Tapi at the end kami contact balik .. :)
Sekarang dia dah kahwin , mase bulan November tahun 2012 ~
Baguslah dah ad tanggungjawab ..
Tapi kami tetap keluar sama , cari masalah sama'sama hahaha !


Nak dipendekkan cerita iloveyoulah POPO !
Persahabatan 4 Tahun .. 




pecah kaca , pecah gelas , sudah baca harap LIKE , dah suka ? apa lagi LIKE ler..